Destek ve Servis
Arıza süresinin en aza indirilmesi – üretkenliğin en üst düzeye çıkarılması
Servis formu
Destek uzmanlarımız, ürünlerimiz ve teknolojilerimizle ilgili tüm teknik sorularınızda size yardımcı olacaktır. Aşağıdaki formu doldurmanız yeterlidir.
Tantec’in gücü kalite ve bireysel müşteri hizmetleridir. Servis departmanı ihtiyaçlarınız için en uygun çözümü bulmayı amaçlamaktadır. Kendimizi sadece yüzey işleme ekipmanı üreticisi ve tedarikçisi olarak değil, aynı zamanda plazma ve korona yüzey işleme alanında bir servis sağlayıcı ve sorun çözücü olarak görüyoruz.
Bir Tantec çözümü yüksek güvenilirlik gerektirir ve işinizin başarısı için çok önemlidir.
Plazma ve korona yüzey işleme ekipmanlarının lider üreticisi olarak 50 yılı aşkın deneyime sahip olan servis departmanımız, üretim hattınızı tekrar çalışır hale getirmek için karşılaştığınız zorluklara en iyi çözümle hızlı bir şekilde yanıt verebilir.
Düzenli aralıklarla bakımı yapılan yüzey işleme ekipmanları, arıza sürelerini önlemenin en iyi ön koşuludur.
Tantec Servis Departmanı neler sunabilir?
• Teknik destek
• Sorun Giderme
• Telefon, mail, video üzerinden uzaktan destek
• Yerinde: Servis sorun giderme | Güçlendirme | Bakım
• Yıllık servis ziyareti
• Teknik sorunlar için ilk temas noktası.
• Kalibrasyon
• Operatör eğitimi